- Love is all you need Love is all you need :)




- I går  fick dom här vackra bokstöverna i vitt flytta hem till mig :)
Det står love kärlek :)
Passar utmärkt in i mitt hem :)
Just nu  står dom i ena hall fönstret och där får dom nog stå kvar ett tag :)

Finns på Village.




Små vackra Änglavingar hänger fint på hallspegeln.
Ska köpa ett gäng såna sen då mer kommer in i butiken , Himmlen runt hörnet :)



På indiska finns denna lilla hjärt skapelse fin att hänga i ett fönster :)
Denna hänger i ena hallfönstret :)



Lite nytt till vardagsrummet :)
2 gamla flaskor som jag täkte sätta fast egna etiketter på :) med brända kanter så att dom ser gammeldagsa ut :)
En guld fågel Röda k   (Flaskorna med )
På flaskan bak hänger en IKOn bild den är ny :)
I det stora ljuset ett zink hjärta  med fina kanter och barn änglar i :) HImmlen runt hörnet :)
I vasen en stor bukett vita tulpaner vackert.



På indiska vart det Ekologiska ljusen i vitt :) ( Dock ej med på bilden doftar ljuvligt och pryder sovrummet )
En fin liten lykta som är i köket.
Röd sax med strass till Madickens pyssel låda :)
Kenny fick en turkos men den klippte han med så den fick ej vara med på bild ;).



Inför kärlekens dag alla hjärtans dag vart det den lilla stekpannan som jag tipsade om för några dagar sen på bloggen :)
Kärleks the som ska avnjutas i dag sen ett rosa the som heter en sprucken kopp.
Behöver jag säga att det luktar ljuvligt i köket :) ? Allt village.


 A L L     Y O U    N E E D   I S  L O V E

Kommentarer
Postat av: Petra

jag drack mitt kärlekste i går lukta riktigt gott:-)fint du pysslat:-)kram kram

Postat av: mamma

hallå där dom bokstäverna förstår jag att du absolut ville ha men du får hitta på något annat till din önskelista nu då hehe theet såg oxå riktigt gott ut kram mamma

2009-02-13 @ 15:02:15
Postat av: Malin

Vad fint ni har hemma :) Var köpte du bokstäverna?

2009-02-13 @ 15:15:05
URL: http://mychoice.devote.se
Postat av: Malin

Oj såg att du skrivit ut det ;)

2009-02-13 @ 15:15:48
URL: http://mychoice.devote.se
Postat av: vintageretroprinsessa

Petra ; ja det doftar ju himmelsk :)

det rosa the jag köpte med luktar gott i köket hihihi :)



Mamma : Snygga va :)

Nu önskar jag mig kärlek i rött asså dom bokstäverna hihiihi :)



Malin : Tack och Bock VILLAGE ;)

2009-02-13 @ 16:17:39
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback