- Måndag massa snö och bus



 ( Gjorde ett fint litet till pyssel arrangemang i går )

- God morgon måndag.

Kenny var duktig och åt en hel portion gröt innan han begav sig till skolan :).

Madicken sitter nu mumsar frukt och dricker te kollar tv :)
Har lovat henne att pyssla i dag :)
ska gära ett hus av en kartong ovh små handocker och blött toapapper som man formar efter fingrarna och torkar på elementet sen när dom är torkade  kan man måla dit ansikte och hår mm :).
Kul pyssel.

Bambi ligger som en utslagen hjälte i våran säng :)
När hon vaknar sen blir det fruktmys , sen gröt :)


 Har en drös med mail att besvara men det tar jag när tiden faller in :)

Nu ska jag lägga mig på shakti mattan i en kvart :)
Kenny han låg i går en sväng :)


Käääärlek Mamma Jessica



4 dagar till min födelsedag.
3 dagar till Ballas 9 års dag :) ( Hunden )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback