- Men din tjocka sönderblonderdae f****




-Måste du sitta klicka in dig på min blogg 20 ggr per dag sitta skriva med blockat ip nummer.
Hur desperat är du ?
Dumt att skaffa sig ett LIV ett JOBB istället för att sitta inne och inte göra ett piss mer än att klicka in sig på min blogg.

 Stackare måste ha ett  otroligt tråkigt liv.
Inte undra på  att du inga väner har .



Motionera gå ner lite i vikt.
 så din son slipper skämmas över sin mamma !!!!!!!



Get a fucking life
Fan tycker du att du är rolig eller patetiska människa !!!! ???


Tydligen eftersom du verkar sätta mig på pidestalen och älska mig högt över alla andra :)
 Du trivs   att vara i närheten utav mig , det märks.
Då du inte vill missa en del av mitt liv :)


Tar det nästan som en komplimang :)

Kommentarer
Postat av: Jag

Hoppas att du tyckte det var trevligt att slå sönder alla rutorna på min bil samt mordhota mig på nyårsaftonen.

Jag hittade din klack vid bilen.

Nej nu ska jag gå ut & springa jag är ju så jäkla fet;)

2009-02-23 @ 14:20:00
Postat av: Joline! mamma till 2

haha folk e så patetiska..har en viss person som är som besatt av mitt liv... störande...

Postat av: annaj

men herregud väx upp din stackars människa , va spelar de för roll om hon eller han går in å kollar på din blogg ? du vet väl att din blogg är ganska känd i övik pinsamt säger jag bara tycker synd om din pojkvän som måste vara tillsammans med ett psyko som du !!

2009-02-23 @ 17:32:12
Postat av: vintageretroprinsessa

Joline mamma till 2 : Tyvärr finns dom nog överallt dom där :S





AnnaJ ska jg väca upp för att jag har en åsikt och tycker ?

Nej du det är detta som kallas att växa upp ha en egen åsikt :)

Hallå man kollar väl imte nåns blogg 20- 30 ggr per dag och sitter skriver anonyma kommentarer ?

Är det normalt när man är över 30 tycker du ?

Psyko ?

vad har det med det hela att göra ?

Är detpinsamt att ha en känd blogg ??

Nu hänger jag ej med ==?



Förklara dig...



och du glömm ej ta hand om dina kids ;)

2009-02-23 @ 19:56:37
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: JanineBENDER20

I received 1 st <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/credit-loans">credit loans</a> when I was very young and it helped my relatives very much. But, I require the student loan as well.

2012-05-13 @ 13:55:57
URL: http://goodfinance-blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback