- Min son




- Den här killen saknar jag dom helger han är hos sin pappa.
Jag saknar hans frågor.
hans pyssel och påhittiga sätt.
Madicken frågar efter han det första hon gör vart är kenny.
Han är hos pappa svarar jag ..
Jaha när kommer han hem :)
Ler och långhalm :)
Busa  bråka kivas pysslas  tillsammans det är dom 2  det :)


 Här är kenny i sin nya tröja  :)
 och sin guitarhero gitarr och rockband trummor han gjort alldeles själv med , mickar och allt
Vem har sagt att kenny inte är påhittig ?

Älskar dig min underbara kenny.



// Din mamma

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är mannen det med en massa ideer....kul och kreativ grabb det gillar jag.....kram på er

2009-02-28 @ 14:20:38
Postat av: vintageretroprinsessa

mamma :) men troru :) han har ideer till allt :)

Postat av: Anonym

Kanske är så att han önskar sig ett riktigt guitarr hero.. Födelsepresent kanske??

2009-02-28 @ 21:42:21
Postat av: vintageretroprinsessa

Anonym han behäver inte fylla år för att få :)

Han har rockband ska få gittaren och trummorna till :)

man han ville tillerka egna :)

bara för att han är han och så enormt duktig på att pyssla :)

2009-02-28 @ 22:14:17
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback