- Morgonmys med fruktsallad





-  God morgon världen :)
Nu sitter vi här i soffan och myser lite efter att ha ätit en god fruktsallad :)
Pappan började senare i dag och kunde med gott samvete ligga kvar en sväng extra och njyta av tystheten , närheten.

Idag är det kallare än i går :S
Puhhh , känns lite bättre i örat men tar en innedag och kurerar mig :)
Kanske tar mig till affären köper lite extra blåbär så vi kan göra en god blåbärs smoothie :)
Det är det  väl ingen som tackar nej till ?


 Har fått en massa fina  och trevliga mail i inboxenbetar av dom i min takt :)
Fick bla förfrågan om blogg byte till 2 andra sajter som jag dessvärre tackade NEJ till.
Jag trivs bättre här och lukta på en kork ek än där borta.
Here is where my home is :)
Idag gäller det att vara effektiv när barnen är på skola och dagis :)
Skaka mattor hinna rensa bort lite läsa ut tidningar som syrran ska få , och mamma får inredningstidningarna :)
starta tävling gosa med Bambi läsa sagor  masseras mm :)






Kääärlek Mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: emma

vad gott det ser ut med fruktsallad..hur har du lyckats få en så fin ram kring fotot?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback