- My heart is beating for you my family



- Yooo yooo yooo :)

Läget alla hallonpajar :) ??!!!


 Hoppas att ni haft en bra dag som vi har haft det :)
Dock lite kallt ute men varför klaga ?

Hann med en snabb runda på stan inna jag skulle fixxa mina naglar :)
Detta var vad som fick följa med hem :)




Vackra ting och spetsar :)
Till min pysselhörna :)
Vackert :)
Från himmlen runt hörnet :)

  Gamla biblar att pyssla med :) så lycklig då jag fann dessa två :) LYCKA röda k har det mesta :)

Ny bok SMUTS :)
Wax kakor med dom finaste dofterna :)
dom doftar så underbart :)
Har tänt i köket vardagsrummet och i kenny / Madickens rum :)
Yanke ljus :)


 Bas linne från hm i en himmelsblå färg :) Perfekt till våren :)

 På indiska en till favo fat att pyssla med 2 fina glas och rosenträ olja.

 second han söt litet fat som jag har spetsar i .

En till lisa larsson lykta.
rött fat från indiska.



 Barnens fredags presenter :)

Madicken fick min syster är en ängel bok av Ulf stark :)
Kenny fick en pokemon bok.
Bambi fick ett blått påslakan med moln så fint :) sen ej med på bild en liten nappflaska med hundar ;)



Det färdiga resultatet i min lilla pysselhörna i vardagsrummet :)


Nu popcorn till sugna barn och mys för dom i tv rummet :)



Käääärlek

Kommentarer
Postat av: GertrudeCox

Thank you for the some facts about this topic! I know that the term paper writing services could serve the <a href="http://www.exclusivepapers.com">essay writing</a>. Moreover, it is the best opportunity to buy term paper or <a href="http://www.exclusivepapers.com">custom essays</a> just about this good post.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback