- Onsdag mitt på veckan sol vackra leenden




- Hallå världen och goddag vackra onsdag med strålande sol :)

Skulle egentligen åkt buss in till stan men det slipper jag då honey är snäll skjutsar in mig :)
 ska luncha tillsammans sen ka jag spana på stan :)
Hade tänkt att köpa en bok och spana in en ny vårjacka :)

Sen tänkte jag leta pysselsaker som jag kan fylla min fina pyssellåda med :)
Så man har massa material då lusten sätter sig in :)


Nu dags att tvätta ansiktet borta gaddarna på  med kläder och ut i fina solen :)



dagens citat : Det lyser i fyren men ingen jobbar där :)

Käääärlek mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: Anonym

Löning, då är det shoppa som gäller ;)

2009-02-25 @ 17:45:20
Postat av: Anonym

Åh sån där body vill jag ha till min bäbbe också!! Vars finns dom?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback