- Ricky Martin ensam pappa till 2




- Den 37 åriga sång lärkan Ricky Martin  blev  pappa till 2 vackra pojkar i augusti förra året.
Ensam pappa ingen mamma så långt ögat kan nå.
Tvillingpojkarna Valentino och Matteo kom  genom en surrogatmamma.


Modigt ensamt och fullt sysselsatt lär Ricky Martin vara nu.

Varför inte vänta tills han hittade den rätta  att skaffa barn med ?
Hade han inte tid ?
Kännde han att tiden var inne ?




Enligt tidningarna tar pappan ensam hand om tvillingarna då han  valt bort att ha en nanny då han själv vill inte missa tid med sina underbara juveler.




 // Jessica

Kommentarer
Postat av: idun

Han kanske är homosexuell :)



Jag tycker absolut inte det är konstigt att skaffa barn ensam, och om jag är redo och inte har någon man i mitt liv kommer jag inte vara hämmad av det.



All you need is love =)

Postat av: anonym

För att han är bög!!! vilken planet lever du i?

2011-01-07 @ 20:13:15
Postat av: BlankenshipJuanita

This is easy to see information or <a href="http://www.gogetessays.com">buy essay</a> at the custom writing services just about this topic.

2012-01-16 @ 07:40:59
URL: http://www.gogetessays.com
Postat av: order an essay

People at shool are trying to reach the good grade and they purchase the custom paper close to this good post at the essay writing service, but sometimes they require the articles just about original essay.

2012-01-25 @ 09:40:56
URL: http://www.bestwritingservice.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback