- Rosebud

Rosebud Salve Brambleberry


- Ni var ett gäng nyfikna själa som mailade ang denna rosebud salva som jag bloggade om tidigare .

Och nu ska ni få veta mer om den / vart man kan beställa den :)

Smith's Rosebud Brambleberry Rose - Senaste nyheten från Rosebud Perfume Company!

En blandning av björnbär, honung, vanilj och sheasmör. Med Brambleberry kan du även massera trötta fötter och hårda hälar samt armbågar.

Brambleberry Rose togs fram för att hedra den föredetta VD:n Vivian, som avbildas på burkens lock med ett fotografi från 1945.

Fungerar även på stela muskler, nacke och axlar. Ger aromaterapeutisk stimulans och avslappning om du masserar in salvan i pannan.

Rosebud läppbalsam är en sann favorit bland kändisar som Drew Barrymore, Gwyneth Paltrow, Kate Hudson, Cloë Sevigny och Natalie Portman.

Rosebud läppbalsam är oerhört dryga och håller väldigt länge även vid daglig användning!

Rosebud har tre år i rad blivit utsedd som "best beauty buy" av InStyle Magazine samt vunnit pris i Self Magazine Healthy Beauty Awards. Salvan utvecklades på ett apotek i USA år 1892.

Ingredienser: Petrolatum, Natural and Artificial Flavours, Beeswax, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Tocopherol Acetate (Vitamin E), Mica, Titanium Dioxide, Carmine, Red 7 Lake.


www.amorina.se kostar 87 kr där :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Hoo hoo jo vi kom hem igen,lika bäst så!jag har en utmaning i min blogg jag glömde att utmana tre st hehe kram

Postat av: vintageretroprinsessa

Petra : Aha då ska jag spana in :)

2009-02-09 @ 08:28:04
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback