- Rock it

Klicka för att visa Megabild! Svart Fjällräven maxi KÅNKEN, original.

- Typiskt , skulle ha köpt denna väska när jag såg den på second han  näää men då skullesmarta jag vara smart och köpa den dagen efter ;)
NOT så smart Jessica.
Den skulle ha vart så  snygg till Madicken att ha till dagis :)
Bara att ge sig ut på jakt efter fjällräven väskor :)
Tycker dom har så snygga modeller :)


t-shirt tröja ASOS rock vintage boho garderobsrensning

Tycker ni om min nya balla  rock tisha då ?
Me like it ..



Nu ska jag iväg och göra nytta :)


Peace love and understanding !!!

Kommentarer
Postat av: Loa

Ja, Fjällräven har verkligen bra grejer som håller...ibland i generationer. Och så görs dom väl där uppe hos dig, eller??



kramisar

Postat av: vintageretroprinsessa

Loa : Yeeeeeps vi har fjällrävem här uppe :)

nästan där jag bor :)

Fin butik :)

Har alltid älskat fjällräven :)

2009-02-03 @ 21:51:46
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Asball ;-)

2009-02-04 @ 10:08:04
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback