- 100% ergo organic baby carrier

organic chocolate carrier baby carrier

Med ERGObaby Carrier (ERGObaby bärsele) kan Du bära Ditt barn på mage/höft/rygg, alltid i en ergonomiskt riktig position, precis som i en bärsjal. Bärselen är ett bra alternativ för Dig som tycker det verkar komplicerat att knyta en sjal eller som komplement, ett "snabbare" alternativ, till bärsjalen. ERGObaby bärsele kan användas från ca 3-5 månader upp till ca 18 kg (dvs tills barnet är ungefär fem år). Tillsammans med infant insert kan ERGObaby Carrier användas redan från nyfödd. ERGObaby Carrier NG finns i modell standard och organic. Den sistnämnda är tillverkad av SKAL-certifierad ekologisk bomull. Organic i grönt och choklad är även öko-tex-certifierade.

Det medföljer instruktioner. Du kan även se här hur Du använder ERGObaby: http://www.ergobabycarrier.com/support/instructions

 Den som vi har är i mörk denim färg otroligt skön bärsele och sliter inget på varken axlar eler rygg.

Nu ska vi sälja pärlan då vi köpt en i annan färg.

Nypris ca 1200:-

Selen är 100% organic  använd ca 5 ggr.

Pris med frakt 750:-


Vid intresse maila [email protected]

33467-6779

Detta är våran vi säljer  Bärpåsen medföljer och instruktioner.


Kääärlek mamma Jessica.


Finns även på msn [email protected]


Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Finns denna kvar?

Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; yesbox, jag har msn! ;D

Sabina[email protected]

2009-01-12 @ 23:20:24
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; yesbox, jag har msn! ;D

Sabina[email protected]

2009-01-12 @ 23:20:30
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åh denna underbara sele, jag har en likadan som jag fortfarande bär runt i.

Vad blir det nu för färg för dig?



Säger samtidigt hej igen då jag varit utan dator länge, men nu kan jag ju börja hänga här igen :-D

2009-01-13 @ 12:51:05
URL: http://cocine-syr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback