- Bambi bland dom sju haven



- Vart ett lång stopp på biblioteket i går så Bambi fick leka av sig innan vi skulle åka hem med bussen.

Hade turen att Petra Engla och Alex , befann sig på stan så dom kunde leka tillsammans ;)
Dock satt dom fika banan och äppelmunkar :).


idag är den en vilde som springer omkring och leker och har sig bland alla leksaker :)
Drog nyss ut pappas protein dryck över hela vardagsrumms golvet halelulja ;)

Vi fortsätter städa och dona lite :)



 Fick reda på i går att tjejen som fick hjärblödning och stroke hade vaknat upp i går
, kan röra vänster armen, så glad för eran skull Emelie.


En annan tråkig sak är att Madickens kompis Amanda brytit benet :(
stackaren 4 år och brytit benet inte lätt ;)
Ska hälsa på dom nån dag sitta kolla film pyla så kan Bambi leka med lilla Alicia :)



Kääärlek

Kommentarer
Postat av: Petra

Kul vi träffades igår:-)kameran hade jag med mig men batterierna var slut synd synd:-(kram

Postat av: vintageretroprinsessa

Petra : jag hade ju min men tänkte ej på knöppa kort knäppte några innan på lill busen :)



Kram

2009-01-22 @ 19:46:46
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback