- Ett mjukt ulligt ekologiskt paket har anlänt.




- Idag kom ett alldeles alldeles underbart paket adresserat till mig ( Fast det är Bambis ).

Den underbaraste mjukaste ull filten man kan tänka sig i 100 % ekologisk bomull.
Denna filt ska lilla prinsessan sova på  då ull  är det bästa för eksem barn.
Otroligt varm är den oxå.
Denna snussades hon på i går då hon somna till på kvällen.

Filten bär namnet Eco ullfilt Jungle kostar 685:- kr

 Eco Ullfilt Jungle  


Bland ullfiltarna finns även dessa mönster :


Dock föll valet på den röda Jungle  filten till våran prinsessa och jag är så nöjd så över valet.


Otroligt snabb leverans supertrevlig personal.

Kika in du med.

 Överkast Hedvig  Sen måste jag passa på och tipsa om detta snygga quiltade lapptäcks överkastet från Gripsholm kostar 185 :- och skulle göra sig otroligt snyggt på en barn säng helst av gammal modell, vi har en ärvd säng från Bambis pappas mormor dock har Madicken den nu ;). Lutar åt detta nästa beställning ;)


 Barntyger.se, ebutiken.nu

Kommentarer
Postat av: Sessan

Den var bara så otroligt super snygg!!! Men ja, det kommer säkert inte som en överraskning att jag gärna hade tagit den rosa med kronor fniss



Måste in & se om jag skulle lagt en sådan till prinsessans önskelista.... TACK för tipset.

Plädar får man aldrig för många av!



Önskar dig en toppen helg & GRYMT snygg design du har nu!

Postat av: vintageretroprinsessa

sessan : Det är riktigt snygg den filten :=)



Ha det finast

2009-01-12 @ 08:47:58
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback