- Flux Junior och den godaste wooken ever



- I dag när vi var ute gick passade jag på att besöka apoteket då vi skulle handla en till Esses flaska så man kan ha en uppe nere , perfekt om man vill ha med sig ena , ( Dessa anv'nds 2- 3 ggr på Bambis hud hela kroppen ska noga smörjas in )
Var söt och köote en handkräm till älsklingen , då jag själv har denna och han alltid ska nalla, otroligt bra är den.
Nyhet som jag missat är Flux junior i söta små flaskor köpte med 2 till skolpojken kenny , han vart så glad nu när han kan ha samma som mamma :), ibland kan så lite göra nån så glad.

Vart en till vi föräldrar då den nya kom i i butik i dag köpte ju en i går med ;)
Massa bra läsning.





Jag passade på att fylla på med vitaminer till mig själv på en affär allt i ett vitaiminer som dagligen ska tas :)



s

Dagens mat vart wok i den fanns följande :

* Nudlar
* Cashew nuts
* Gul morot
*Bambu skott
*Broccoli
*Lök , salladslök.
*Sesaomolja
*soya
*tigerökor

Woka och åt med pinnar för en äkta feeling serverades med isvatten.

 Ikväll blir det fruktsallad med honung :)

I fruktsalladen som  jag redan gjort ligger i kyan drar in sig innan vi ska mumsa på den :

* Vindruvor
*Äpple
*Apelsin
*Banan
*Annanas
*Sharon frukt
*Kiwi
*Honungs och galia melon

Sen Brämhults färskpressade apelsinjuice. Låt den stå dra nån timme inan den ska intas.
Ringa över honung och ha en skål med mandlar till :)

Frisk gott och nyttigt :)
Gjorde en extra stor sats så man kan mumsa på den till frullen i morgon tillsammans med chai latte :)



/// Käääärlek

Kommentarer
Postat av: Petra

Gott gott gott säger jag:-)

Postat av: vintageretroprinsessa

Petra : Hii hiii ;)

2009-01-22 @ 20:32:23
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Najalla ♡

Jag som älskar mat blev ju jätte sugen på den där woken! Såg riktigt smarrig ut..

2009-01-22 @ 22:25:25
URL: http://nccgossipgirl.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ojoj, d såg ju jätte mumsigt ut!!! HUNGIRG!! :-o Ha en bra dag!! kram

2009-01-23 @ 10:30:19
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: mamma

Oj den måltiden gick inte av för hackor.......man blev ju hur sugen som helst! big hugg

2009-01-24 @ 12:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback