- Kvälls mys med smoothie och plättar mamma jag chillar




- Bus flickan har suttit i soffan druckit smoothie och ätit kalla plättar och limp macka med  ekologiskt smör på :)
Hon e ju såååå söt för när hon suger på flaskan knypplar hon med andra handen i håret och tvinnar håret med den handen och foten på flaskan som en liten ap unge ;)
Min lilla apunge.

Dagens mat vart tiger räks wok och efterrätten åts nyss banana split MUMS.
Älskar wok . ( Allra helst min egen  , fast älskingen gjorde den med mitt recept hihiihihi ).

Imorgon är det måndag , har lite bloggöra nya tävlingar ska upp bla nyfikna nu va ?

Har jag tur kanske min film kamera kommit med posten eller så kanske det tom är hem leverans :)
 hihihiihihi ;) Så ni lär ju få se lite filmer från min vardagliga synpunkt :)


Käääärlek  Mamma Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback