- Love is a feeling





-  Vart en stan runda och lite ärenden.
 Vart dock ingen fika utan vi åt lunch på stan.

Tog en falafel talrik, mums.

Hann med  att fynda lite på stan med :).


 Snacks bars med havre och äpple till barnen och med choklad till mamman ;)
                                           Kenny fick ett nytt spel som vi ska spela i kväll Lycko hans.

 Bambis nya salva vi ska testa insmörjning över hela kroppen smörjs in 1- 3 ggr dagligen.

  2 trä bollar en kockums hink en gammal bibel i skinn fack och en liten näverskål. second hand.

  2 polarn och pyret braller ena Madicken dom andra Bambi Trosor PoP Bambi. Bruna sticjade vantar och en vit mjul tunn ull tröja Madicken röda korset.

 Mys filt till den duktiga prinsessan Bambi. Lindex.

 Ängla kruka Second hand.

 söta krukor ljus med rosor tummen bok. Second hand.

 Kånken rygga till Bambi :0) second hand.

   Skjorta Madicken , snygg jeans kjol Bambi  älskar detaljerna. HM

 Ljuslykta och glas skål med lock jag ska pyssla med ;) Indiska.



Elsa beskow underlägg till Bambi.



Underbar Buddha tavla Indiska som pryder hallen snyggt.


Im happy :0) Nöjd över mina fynd :)


Kääärlek Mamma Jessica



Kommentarer
Postat av: mamma

JAG HAR EN LIKA DAN KOCKUMS HINK FAST MED LOCK... OCH SEN HAR JAG 2 SÅDANA ROS LJUS KRAM PÅ DIG. Fina inköp det andra oxå

2009-01-15 @ 18:41:01
Postat av: vintageretroprinsessa

Mamma ; Åhh samma lika :=) ja min hade inget lock :=)

Tack


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback