- Men djävla spark tjuv




- I går efter tolv slaget  gick ett gäng överförfriskade ungdomar ca  10 per
förbi vårat hus varpå den ena en liten tomte stal kennys spark och sparka ner för backen och över bron.
Stog kollade i fönstret så dom ej skulle ta den längre  men då började den djävla neger tomten att sparka på sparken.
Jag snabbt efter i ett 15- gradigt kallt Bjästa.
sprang  efter dom och frågade vem fan som stal sparken alla knäpptysta utom en liten tjej  som sa jag vet inte jag är nykter.
Och sen jag då men jag såg ju där där neger tomten ta sparken alla knäpptysta sen stack då ;)
Power to the mum.
Ingen ska stjäla kennys spark :0).



I dag blir en inne dag galet kallt ute.
Burr Burr
Hinner man att fixxa och dona lite i dag med.

Kääärlek Mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: Petra

haha skitungar då;-)jo de e kallt men fint ska nog oxå hålla mig inne o fixa idag kram och god fortsättning på det nya året!

Postat av: Linda

Ok att man ska låta bli andras egendom men det är ändå aldrig ok att använda sig av rasistiska ord. Du föll lite i mina ögon där..

2009-01-01 @ 13:43:11
Postat av: vintageretroprinsessa

Petra : s¨na finns det alltid ler :=)))))

Ha en bra första 2009 :=)





Linda : neger är inget själsord utan ett folkslag dom kallas just negrer som vi svenskar är det fult ?

2009-01-01 @ 14:31:19
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag förstår att du blev arg, men du är äldre än dom,och borde veta bättre än så. Och att säga rasistiska ord gör dig inte till en power mum.

2009-01-01 @ 16:06:53
Postat av: vintageretroprinsessa

Neger är inget som helst rasistisk i min värld det är ett folk slag likt oss svenskar:=)

2009-01-01 @ 16:15:06
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: mini

wtf!? så less man blir på såna ouppfostrade ungar! tur att det är GO i dig mami, där fick de!

2009-01-01 @ 18:16:08
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Mini :; hahhaha ja precis kram på er :=)

2009-01-01 @ 20:57:37
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag är själv mörkhyad och uppskattar verkligen inte ordet neger ALLS! Speciellt inte när det används i en negativ mening som du gjorde i detta inlägget..

2009-01-01 @ 20:59:49
Postat av: Anonym

jag förstår vad du menar men att bli kallad svensk är inte nedsättande, om man jämnför med ordet neger. jag gillar din blogg för övrig. Ville bara uttrycka min mening i detta

2009-01-01 @ 22:25:13
Postat av: Anonym

jag förstår vad du menar men att bli kallad svensk är inte nedsättande, om man jämnför med ordet neger. jag gillar din blogg för övrig. Ville bara uttrycka min mening i detta

2009-01-01 @ 22:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback