- Min lilla sångfågeln, min fina lilla kolibri min lilla honungspuff



- Hallå världen hemma efter en fin tur med mina favvo tjejer Bambi och Malin.
Mötte upp Petra med hennes lilla Engla :)

sen sjöngs det och dansades till fin barnmusik :)

Bambi åt 2 plättar som jag hade gjort innan och tagit med med havremjölk slank snabbt ner tillsammans med smoothie.



Innan dom vuxna hungriga sång fåglarna skulle äta begav vi oss på stan :) ( Våran lunch beståd av en italian BMT subway )

Fattades ju en yoga matt till den lilla Bambi :)
i en sann Yoga familj behöver alla barn yoga mattor så är det bara.
En casall Junior yoga matta i rosa vart det , sött va ?

På second hand vart det fårskinnstofflor till kenny ( Yeees dom passade ) Hans gamla  var alldeles för små så dom får Madicken överta :) och lilla sjöjungfru bok och kasett :) till Madicken

Näsdukar  med cool mint balsam perfekt då jag börjar känna en tendens till ont i halsen :S
Massa vicks i alla olika smaker fick oxå följa med hem.

Sen söta Banan fack ett lila till Madicken och ett svart kenny måste ju vara rättvisst :)

Pappan i huset köpte ett grönt till våran snutta i går ;)
så sweet , slipper vi mosade bananer i väskan :)
Tack för tipset Petra :)

  Dom fina banan skalen 1 var till alla barnen :) snygga va mamma ?


Träffade papi på stanvar en förbluffaf Bambi som ville komma i pappas famn menförståd inte alls vad han gjorde på stan ;)
Han drog ju en lunch våran älskade papi :).


Köpte en betty boo film på willys till Madicken  :) en 20 hallå ;)

Sen  vart det mathandling mer laxfiler och ekologiska potatisklyftor kör en repris på gårdagens mat :)
Varför bryta ett vinnande koncept ? hihiihihi :) Med keso röra och sallad och färsk nybakad bröd och advocado till :)


Puss i ljumsken
-

Kommentarer
Postat av: mamma

Japp dom är jätte fina hade själv köpt sådana om mina barn hade varit små nu men men.......visst var den gröna snygg??

2009-01-27 @ 16:43:04
Postat av: vintageretroprinsessa

Mamma : Yeeeeps den gröna valde Jimmy hiihihhii :)





Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback