- Polarn och pyret goes UNISEX




- Nya snygga kläder från Polarn och pyret att klä sina barn snyggt nu till våren .

Tröja Har hittat en grod favorit som skulle vara snygg på Madicken till hennes mörka utsvängda jeans nu i sommar. ( kanske ett par snygga träskor att strutta runt i oxå för att fullända det hela )

Randig byxa Dom klassiska ränderna går aldrig ur i tiden passar att mysa i som att leka i .

Randig tröja Kenny hade passat i den här färgen sen inan har han den mörk blåa och brun randiga klassiska PoP tröjorna . Mjuka snygga och bra kvalitet .


PoP Ränder som alltid stannar kvar i tiden !!!!

Kommentarer
Postat av: mini

jag älskar polarnopyret, bättre kvalité finns inte! på torsdag ska jag och villiam på deras pressvisning och kommer få se vad för fina nyheter de kommer med, spännande!



hoppas ni har det finfint där uppe och att ni fått en bra start på nya veckan, kramar i massor! mini

Postat av: Kristin

Vad kul att det kommer gulrandigt igen. Nova hade ett sånt set i storlek 50 och jag tyckte det var så fint. Det måste jag kolla in åt henne till våren :) Kram

2009-01-19 @ 13:38:32
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Mini : Dom har grymm kvalla och fina kläder , gillar helst deras basrandiga det ekologiska :)

Åhh guuuud så kul med press visning ni har tur ni :)))))))))



ha det finast på er där nere :)



Kristin : Ja den färgen e snygg :)

ha en fin dag på er

2009-01-19 @ 15:47:30
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback