- Pysselmajan



- I går var jag i farten fick doftljus med vaniljdoft av mormor som jag gjorde så här snyggt, satte på spets och en gammal gunghäst.



Det färdiga resultatet på hyllan dock är den ej monterad ännu.
Men visst vart det shabby chic snyggt ?
Spetsen nertill är handgjord.
Jag är mycket nöjd med resultatet.


  Fann dock lite andra trevligheter när jag sökte ciggarlådan i går.
Den som söker den finner heter det ju.

Ramarna är gamla godingar som jag tänkte göra egna sgabby chic ängla kollage i.
Kan bli riktigt snyggt om jag har turen med mig.



Käääärlek Mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: Petra

vart har du köpt småprylarna e de från myrra?jättefint

Postat av: vintageretroprinsessa

Petra : Vilka av småprylarna =? :=)





kram

2009-01-01 @ 20:48:04
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Petra

Presentpapper o kakform som ljus står i?

2009-01-01 @ 20:57:36
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback