- se upp i backen hundra hål i nacken





- Nu vankas det pulka åkning och kälke åkning.
Har en liten här som fullkomligt älskar det :), sitter fokuserad och rattar och skrattar.

Sens ka jag vara hemma små städa så man får bort rensat en massa som bara tar plats.
Tidningar ska läsas mail ska svaras på.

I dag får några mattor sig en omgång i maskinen.
sen ska kaninen lekas med och fågeln ska få flyga fritt i rummet ;).



Sen har jag en lien önskan på min lista
Nämligen en sån här gammal skol bänk
Har sett några via second hand  men dom har vart på tok för stora :S
Vill ha en litet petit modell som Bambi kan ha si sitt rum sen :0).



Hoppas att ni alla har en underbar dag.

Kärlek Mamma Jessica.


Idag ska jag kolla om loppisen här där vi bor ha öppet, har vart stängt sen 2 dagar innan jul,
alldeles för länge för min del ;).


Happyness !!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag behöver lite hjälp i min blogg.

Postat av: vintageretroprinsessa

Linda :=)

2009-01-12 @ 15:59:12
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Petra

ja har en sån där liknade till Alex men den står hemma hos hennes pappi:-)

2009-01-13 @ 16:10:45
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback