- shakti spikmatta



De 6000 akupressurpiggarna gör Shakti spikmatta till ett mycket effektivt verktyg för att lösa spänningar och ge djupavslappning.
Shakti frisätter stora mängder endorfiner, må-bra och lycko- hormoner som ger kroppen återhämtning och vila. Ditt välbefinnande kommer att öka vid regelbunden användning, både fysiskt och mentalt.

Spikmattan ökar blodcirkulationen och syreupptagningen.

Används vid: stress, sömnbesvär, spänningar, ryggskott, ischias, migrän, depression, låg energi, träningsvärk mm.

Lägg Din Shakti i sängen eller på annat mjukt underlag. Använd gärna en nackkudde eller hoprullad handduk under mattan, till nacken. Lägg Dig bekvämt på mattan så att huden vilar mot piggarna. Slappna av och andas djupt. Om Du är extra smärtkänslig, kan Du i början, tills du blivit van, lägga ett mycket tunt tyg mellan huden och piggarna. Du får då lite mindre effekt av behandlingen. I början kan det räcka med att du ligger 10-15 minuter per tillfälle för att sen öka upp till 20-40 minuter. Det är inte farligt att ligga längre eller om du råkar somna. Använd den när du har tid och lust, gärna varje dag.




Nu är jag sugen som sjutton att testa denna shakti spikmatta , har vart fingrat på den men vart aldrig nåt köp.
Men dom senaste dagarna har jag funderat starkt och önskar mig denna matta :)



Fler som har denna matta ?

Vill ni veta mer besök www.teamwellness.se/butik


Kärlek


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag har den och jag älskar den! Löser upp all stress och ont i min kropp, jag längtar efter att få lägga mig på den. oftast somnar jag på en gång också när jag ligger där ;)

Gjorde ont i början men nu har man ju vant sig och jag tycker dom först 2-3min på den är dom värsta sen blir man liksom bara varm..



Ha det!

Postat av: Anonym

Jag har den inte själv men har testat hos en kompis. Heeeeelt underbart!

2009-01-22 @ 19:40:49
Postat av: Karin

Jag har den inte själv men har testat hos en kompis. Heeeeelt underbart!

2009-01-22 @ 19:41:19
URL: http://softness.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Karin : spännande :)



Jennie : Kul att du har den :) Då jag saknar ditt bloggande :)

Du Madicken hade klännigen från dig pås ig i dag :)

helt underbar :)

Kul att du oxå hade den :)

Har du haft den länge ?

2009-01-22 @ 19:45:26
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag har ju faktisk uppdaterat idag ;-) min dator vill bara till himlen... Mattan har jag haft ca 3 mån, ligger på den dagligen. Underbar! Kul att hon gillar den, måste sätta igång och sy mer:-)

2009-01-22 @ 20:07:00
URL: http://cocine-syr.blogspot.com
Postat av: Malin Harju

V har haft en sådan i snart ett år och älskar den!!!

2009-01-23 @ 10:54:10
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Malla

Mamma fick en sån i julklapp och jag testade några gånger. Första gången var hemsk, gjorde bara ont men efter ett par gånger så känner man verkligen att den löser upp knutar och skit man har i ryggen. Hettar skönt i ryggen efteråt. KÖP KÖP KÖP. =)

2009-01-23 @ 12:24:17
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback