- sova kan man göra i graven



- Ja så får jag resonera som inte somna förens sex i morse ;)
satt uppe till två kolla tv sen kunde jag ej somna om ;).

Galet kallt ute i dag med :S

Ny dag nya möjligeter.
Blir ev stan med Malin sen :)
Om vi inte frysit fast vill säga ;)
 

Himlen runt hörnet i stan ska få sig ett besök av mig :0).
Har hittat så mycket fint jag är sugen på :0).




Peace love and understanding !!!!



Psssssst vad gillas nya designen då ????
Me looove it .

Tack Linda på
www.sweetkay.blogg.se

Kommentarer
Postat av: mia dh

Gillar nya designen, ha det riktigt nice.

Postat av: idun ☆

Vilken underbar butik! Jag älskar lite Mariatavlor och figurer! Tänk om en sån butik fanns i Sthlm eller Örebro.. grrr

2009-01-06 @ 22:47:41
URL: http://iduns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback