- Vakna och ät ekologiskt




- God förmiddag , har en liten som snurra runt en massa i sängen och vägra släppa taget om bröstet ?
Hur ska detta sluta , försökte att inte amma henne i natt då dunkades skallen i väggen ?
Galen panna.

Just i detta nuet sitter hon äter ekologiska päron och majs och dricker mjölk.
Ser så där allmänt nöjd ut över livet , hundarna sitter nedanför inväntar nåt gott som ska trilla ner.

Snöar ute och lite lite blåst.
Pappan i hushållet är på stan och shoppar är man snäll kanske man får nåt ;) ?


Imorgon är det jag som har nageltid inne i stan samma visa som varje månad.
Mina naglar håller otroligt bra hos hon jag gör mina naglar.
Alltid skönt med förnying och finslipning ;), jag kallar det mamma lyx.
Kanske unnar mig en hårklippning med om tid finns :)



  Nu sippra chai latte och svara mail.



Puss i ljumsken


Kommentarer
Postat av: Anna

hejhej! vem är det du gör dina naglar hos ?!

Ha en fin kväll!!

2009-01-19 @ 16:38:32
Postat av: vintageretroprinsessa

Anna : Gör jag mina naglar på cias hälsocenter i örnsköldsvik toppen bra tjej :))))))

Postat av: Anna

ahh tack för tipset! :)

2009-01-19 @ 18:47:00
Postat av: vintageretroprinsessa

Anna : Så lite så bor du själv i övik ?

2009-01-19 @ 19:42:05
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Anna

ja jag kommer därifrån, bor just ni i norge men det blir snart hemflytt igen! vilket ska bli grymt skönt!

2009-01-20 @ 13:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback