- You love my blog ?



- Söta Hanna på
http://www.hannaofsweden.blogg.se/  har nominerat mig till en av hennes favvobloggar med motiveringen :

 " Jessica är en cool retro trebarnsmorsa från norr som bloggar dagligen.
En knasig blandning mellan kärlek inredning mode kidsen mat och tävlingar och massa andra saker som faller henne in "



så rätt så tack Hanna.

Min blogg handlar om mitt liv saker som faller mig på hjärtat och sånt som intresserar mig
en salig härlig mix.

Jag  läser en hel del blandade bloggar.
Såna som faller mig i smaken är personliga med massa bilder med bra läsning.

så jag nominerar dom som vill.




Käääärlek Mamma Jessica


Kommentarer
Postat av: Anna

Jessica kan inte du lägga ut en lista på dina favvo bloggar:)

2009-01-03 @ 14:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback