- 17 dagars frånvaro




- 17 dagar sen dom hittade dig , sjutton dagar sen Gud beslutade sig för att hämta hem en ängel.
17 dagar sen du flyttade från jorden .
Jag undrar så vad  som händer vad du tänker , hur du lever.

Vi känner oss som små små myror i jämförelse med dig nu .
Små myror på jorden som  sysselsätter oss med diverse saker.


I natt hörde jag hur du viskade mitt namn ... du bara låg där men dina läppar rörde sig ocg jag hörde mitt namn.
Mitt namn du så många gånger förr sagt..


I dag regnar det  stora droppar faller utanför mitt fönster och piskar mot rutan.
Ny frisk luft som jag ska andas in.

Idag fick vi reda på ett bra beslut som känns bra  i hjärtat.

Om du bara visste hur mycket jag tänker på day day and night.

 Det brinner blåås blååås blååås.  ( det sms raderar jag aldrig från dig )


Saknar dig Brorsan.

Hör dina skratt  inom mig....  dina ljuvliga skratt och humör.
Minns du alla ggr i satt och grät skratt tårar hemma hos dig :)

Minns du när jag kasta ut kelle från lägenheten hahahhahaha.

Så mycket minnen , som jag ville dela med dig .


 / Never forgett

Kommentarer
Postat av: emily

åh vännen! Det här har jag missat. Har din bror gått bort?



kramar om


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback