- Dagmar goes ica


Klädföretaget Dagmar designar en ekologisk tygbag som ska säljas på Ica.

- Det är roligt att nå ut med vår design till en bredare målgrupp och försöka förmedla ett budskap. Det är första gången vi är med i ett samarbete av den här typen, säger Kristina Tjäder, designer på Dagmar i ett pressmeddelande.
Den rättvisemärkta tygkassen har tagits fram i en begränsad upplaga på 70 000 exemplar och kostar 89 kronor utan Ica-kort och 69 kronor med Ica-kort. Av det går 12,50 till WWF:s arbete för ett bättre klimat.


Bara jag som missade whyreds kassar som såldes på ica ?
 Har hört att dom fortfarande säljs nu ... nån som vet vart man kan få tag i dom ?


 / kääääärlek

Kommentarer
Postat av: Stina

oh, jösses .. jag har suttit och plöjt igenom hela din blogg känns det som !

Jag beundrar dig som lyckas sprida så mkt glädje och värme här på bloggen trots de tråkiga saker som hänt ..



Stor Kram

Postat av: vintageretroprinsessa

stina : Tack för dn fina kommentar :)



Massa kramar

2009-07-26 @ 16:18:09
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag tror jag sett dom på Ica Maxi här i Sundsvall för inte så längesedan ..

2009-08-03 @ 22:25:20
URL: http://carrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback