- Du fina människa där borta ...



- Det är inte första gången ett paket dyker upp helt oväntat från denna fina människa , och i dag dök ett till fint paket upp i min brevlåda som kenny fick äran att öppna.
I paketet fanns det tvätt nötter som den här söta människan hade vekat gett mig och tänkt på mig bara en sån sak :).

Men inte bara det  utan detta vackra halsband har hon gjort enbart till mig.
Det värmer så fint imitt hjärta att se att såna personer som du finns där ute och ger kärlek till världen.

Tusen tack Lina :)

Halsbandet ska  jag bära närmast mitt hjärta .
Du vet verkligen hur man ska göra en människa glad.


Vill ni beställa hennes smycken spana in hennes blogg
www.linaseto.blogg.se


Ps hoppas att det var okej att jag gjorde lite reklam för dina vackra halsband :)




 Käääärlek.



Idag har hag en stöd dag allt för att hålla tankarna nån annanstans.

Kärlek från din lillasyster everyday everyway...

Kommentarer
Postat av: Lina 24 år (3 barnsmamma)

Tack kära du! Vad roligt att du blev så glad!!! Finns det något roligare än att glädja andra??? :) Massa kramar!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback