- En feel you




- Hallå alla blåbär och hallonpajar där ute :)


  Har vart duktig och gjort super smariga the kaker i dag :)
Mums fillibaba :)
Det gillades  ;)

 Sen har vi vart plockat in blå klockor och ros blad och satt i vatten lite här och där :)



Dagens middag vart Broccoli pasta och  kyckling gryta med smak av enbär och timjan :)
Alla slukade allt på talrikarn så jag antar att dom gillade det :)







Sen kom jag på att några av er frågat ang min pendel då jag spår hur den ser ut och så här ser den ut :)

 En silver gudinna :)
Den spår jag oftast i handen med men har även  plattor för den :)
Men enklast är handen och det ger bäst resultat :)


Nu har vi tänd waxkaka både uppe och nere.
Bambi är nybadad .
Madicken står och duschar .

Sen blir det tv mys med dippade grönsaker för barnen kag tar mitt senare :)
Då jag ska börja läsa min nya bok skamlösa :)

Finns det nåt bättre att slukas in i en bok och bara vara ?
Helst ska regnet smattra mot rutorna.


 I dag har vi haft snickare hemma hos oss som ska byta tegeltaket mot plåttak.
Så  i morgon är dom här oxå   tidigt på morgonen igen och lever om :)
Men fint ska det bli :)
Sen har vi härligt plåttak där regnet kan få smattra bäst det vill till hösten :)



 / Kääärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback