- En liten kanin



- Kenny ville till loppisen tidigare så vi gick dit medans han cyklade på hans nya cykel som han är så stolt över :)
Ett nytt kockums fat hade kommit in som jag norpade åt mig och en Bukowski kanin och en gammal flarra som ska få hussera i köket :)

 Till Bambi hittade jag en ball fleece filt s med ögon och svans i orange och svarta prickar :)
skön att mysa in sig i elelr att leka med :) Just nu ligger den i tvätten med tvättnötter :)



Sen åkte vi till en kompis och mumsade i oss drömm muffins :)
Kenny stannade kvar då dom ska bygga en stor koja i deras äppelträd :)


 / Peace and love

Kommentarer
Postat av: Carro

Du bara fyndar å fyndar ! :)

Postat av: mia

Låter som en toppendag, ha det gott.

2009-07-13 @ 18:12:37
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag hittar aldrig nått på loppisar!! =( jag är helt enkelt inte nån "loppis typ".. haha!

men du har fyndat fina saker som vanligt!



kram kram

2009-07-13 @ 21:06:26
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback