- Friday

33467-3095

 ( 2 års gammal bild )


I dag var jag tom ute med hundarna innan halv åtta :)
strålande sol gjorde så jag ej kunde somna om.
Alla kids sover dock fortfarande ;)


 I dag blir det stanbesök för ärenden.
Sen har jag mi nageltid klockan 13.00 najs att bara sitta njuta av  att bli ompysslad på händerna i nån timme :)


Klicka f�r att st�nga bilden

Du på en av alla våra lunchen på italy.
Minns du dom goda räkspetten vi alltid bråkade om vem som skulle ha sista räkan ?
Ler.

Högt älskad.







33467-1810



 Ska fika och mysa till det med Madicken på stan.
Kenny ska åka till pappa i dag klockan elva över helgen till Onsdag .
Väskan kläder cykel är redan packat och iordningställt tills han kommer.


Nu frulle packa min väska




Peace.

Åhh älsklingen ha kokat ägg :)
Gotogooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback