- I opened my eyes and see the sun it feelt like energy energy...





- Godagens Torsdag.


Skinande sol :)
Sånt man vaknar til och fylls av energy :)
 Bambi sov ut idag trots snickarna som banka.
Själv vakna jag direkt när dom kom i morse.


 Lillan sitter myser med plupp boken och en skål med vatten melon :)

Madicken är ute leker med sina mjukdjur :)

Syrran och hennes kille kom nyss förbi :)
Hämta en mat stol och mattor och leksaker till lill kusin Enya.
Själv fick jag en påse med kläder bra deal det där :)

Ska upp lämna en påse med skor till en kompis barn  som bambi vuxit ut till hennes minsta barn :)



 Njut dagen

Peae and love

Kommentarer
Postat av: Lina 24 år (3 barnsmamma)

Haha, tack för reklam pausen ;)

Postat av: lolla

halloj

vad hittar du på för skoj idag?

jag är så less på lite trisstess som råder här hos mig såååå boaring...tråkigt...energin är borta fasiken måste få tillbaka den för nästa vecka är min sista semester vecka bläblä...

ha det gott

kram lolla

2009-07-30 @ 16:35:47
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback