- Moderjord hem till mig




- Idag kom ett minst sagt trevligt paket i brevlådan :)



 Innehåller glädje :) skulle man minst sagt kunna säga :).

 Ett läppbalsam som jag redan hunnit att testa sitter här med mjuka läppar och smackar i luften.
Härliga ört tvålar som ska testas i kväll i duschen :)
Hela familjen ska testa och läddra inoss med örter :)

Rökelser.
House cleaning har vi redan hunnit att testa :)
så uppe doftar det magiskt :)

En tvål i kokosnöt skal :)




Ett super tack till snälla www.moderjord.nu  för detta fina paket :)
Idag var det ni som förgyllde min dag  med glädje och underbara dofter.


För er som vill beställa deras produketr spana in hemsidan :)

Medimix tvålen med 18 örter har bla blivit omtalad i tidningen hälsa :)
Kommer bli perfekt för Bambis eksem hy :)



Kääääärlek Mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: lolla

halloj

åhh gud vad avis jag blev när jag såg ditt paket,det skulle jag gärna vilja ha måste nog in och kolla på sidan..tvålen i kokosnöt skalet såg kul ut.

kramar lolla

Postat av: Anonym

Hej alla fina,

adressen till webshopen är:



http://www.moderjord.nu



Kärlek&ljus



Moder Jord

2009-07-21 @ 20:19:44
URL: http://www.moderjord.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback