- Skingra mina tankar



- Idag ville jag bara skingra alla tankar och komma bort.
Vi gick ut på en lång promenad och just innan vi skulle gå kännde jag hur tårarna bara trängde fram och rann.
Men när vi väl hade gått  känndes det bättre och smärtan i hjärtat släppte.

Bambi lekte vid hembygdsgården och vi satt där en bra stund innan himmlen öppnade sig och regnet trillade ner :)

Sen gick vi hem i regnet  och  alla åt mat jag hae ingen matlust så jag drack vatten.

Sen åkte vi til stan så alla tankar kunde skingras bort .

Vi fikade på Barista Mango frappista :) såååå gooood.





iitala Alvar lykta köptes , i den ska jag tända ljus för Roger med mina ros ljus la i massa rosbald oxå , sen ska jag göra en förstoring  med ett kort på min kära Roger.

Ni som ej hängt med i svängarna Roger är altså inte min biologiska bror utan  jag lärde känna han då jag var 13 år  dvs 17 år tillbaka sen dess har det vart vi för alltid  vi mor världen han har tagit hand om mig som sin lillasyster :)
Därfär är han just min storebror i vått och torrt.
Oavsett om han sitter på ett moln och tittar ner mot oss.

 Nya tidningar  att försvinna i .

 Köpte ett nytt tunnt koppel med sele till laleh .



En ängel till min samling samlar just på dessa vackra änglar.
Madicken fick ett ägg i porslin med en kanin på.
Och en till skål har 4 sen innan :)

 2 gamla fina skålar att förvara vackra ting i .



Dom stora barnen överaskade jag med ett spel :) som man kan spela om sommarkvällarna :)

 Madicken fick 2 fina tröjor och Bambi en lila randig med en glass.

   

Bik bok linne .

Vila klännings tunika.

Vila korall färgad klännings linne med fickor riktigt ball.

Hm kofta .



En bok att drömma sig bort i De skamlösa :)
ska leta massa mer böcker att ha liggandes i sovrummet i väntan på att bli lästa .


När vi kom hem efter en  litens hopping runda  med kläder leksaker och mat.
Gjorde älsklingen tacos till oss alla :)
Älskar  dig så mycket du är den bästa alltid en trygg famn att luta sig tillbaka i :)


Nu ska vi ut på lång promenad :)
Jag och Bambi är nyduschade :)

Dom stora barnen ska kika film äta lite gotta :)



Ibland älskar jag livet så djävla mycket trots att det är så djävla orättvist,
jag är lycklig som har dom finaste barnen den finaste mannen och dom bästa djuren och finaste vännerna runt om mig.



 / Kääääääärlek mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

hoppas du har det bra vännen, du är så duktig att se det fina och ljuvliga du har trots att du är så sorgsen och ledsen....

Finfina saker du handlat,den korallfärgade klänningen verkade riktigt cool.

Tänker på dig....

kramar och godnatt lolla

Postat av: vintageretroprinsessa

Lolla :) Hallå och tack fr din omtanke :=)

det värmer fint i hjärtat :)



Tack

2009-07-16 @ 12:54:33
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback