- Smultron smak i mitt gap




-  En dag med soooooolsken.
Och snickarna har jobbat på för fulla muggar hela dagen :)
så det var att snabbt ge sig i väg så man slapp höra banket :)

Gick til hembygdsgården så Bambi fick leka  av sig .
Sen gick jag hem till en kompis dock tomt hus så vi  var ute  lekte med hans grannens barn ;).

Sen mötte jag upp Mallan på affären och vi gick och åt mellis och handla mat.

Fick hem mina nya jeans i dag med satt klockrent  ;)
Mi lajk ;).


Nu ska jag ut  och plocka in ärtor till Bambis mat


Tjooo

Kommentarer
Postat av: Erika-one chic mama

Åh har sett den där fotoväggen med ett hjärta för längesedan och minns att jag tänkte att "sådär skulle vi ha det" men så glömdes det bort... borde ta och framkalla bilder och ta tag i det där. men frågan är hur man får hjärtat sådär snyggt.?

Postat av: Erika-one chic mama

Åh har sett den där fotoväggen med ett hjärta för längesedan och minns att jag tänkte att "sådär skulle vi ha det" men så glömdes det bort... borde ta och framkalla bilder och ta tag i det där. men frågan är hur man får hjärtat sådär snyggt.?

2009-07-30 @ 00:07:07
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback