- Birthday



-  Idag har vi vart borta hela dagen lång och firat min mammas 47 åriga födelsedag :)
Det bjöds på smarrig jordgubbs tårta och sen var lilla mormor där :)

Trevligt sällskap och fina presenter fick hon :)
Av oss fick hos en Tunika från Lindex i vitt och marinblå randigt.
Rosebud Bramblerry och en fin sak från miljögården :) att ha shaby chic prylar i :)
Kenny plockade in en jasminkvist just innan vi pkte och alla barnen hade ritat fina teckningar :)

Var en trött Bambi som slockna i nilen på på kvälls kvisten då vi brummade hemmåt :)

Nu har vi hunnit duscha och sitter inväntar prison break och Dexter :)


Har handlat lite chips och godis sen ska vi mysa upp os i soffanmed tända ljus och bara njuta :)



Peace and love

Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

mysigt ni haf det med mamsen skulle jag tro..bor hon långt från er??

Jag gillar kristaller jätte mycket har haft en liten New Age affär för några år sedan, med en massa härliga saker....

Jag kör en utrensningsvecka nu, så inget godis för mig NEJ...Har bara druckit idag....galen eller näe jag kommer att må toppen..

kramar lolla

Postat av: Maddi

Såå hade du vintage-drottningen över dem alla ;) godkänt mitt retrokök? =)

MLovdahl.blogg.se

de va typ den frågan ja tänkte för mig sj idag när ja fotade lite i köket!!



Ha de bäst!!!!

2009-07-13 @ 23:27:14
URL: http://mlovdahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är hon bara 47=) Hur gammal är du?

2009-07-14 @ 18:48:20
URL: http://johannahandersson.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack för en underbar dag och fina presenter + fina teckningar av underbara livliga barnbarn hehehehe. Hoppas att fikat smakade men det förstår jag av hur mycket Kenny mannen kunde stoppa i sig. Kram till er alla..............:)

2009-07-16 @ 18:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback