- Rabarberpaj med kanel :)




-   I dag vart det bak igen :)
Rabarberpaj med kanel :)
Åts med  vaniljs glass.
Här hemma älskas den  nån som vil ha receptet ?

Mamma var här på snabb visit då  dom ska ner till åtvidaberg  och hämta hem lillebror som tagit studenten :)
Lång tripp med BWM för mamma och John.


 Jus nublir det att åka till stan,
Ska handla karamelelr besöka second hand och röda k en snabbis leta pyssel saker :)
sen handla massa frukt och gottigt  och ev hyr vi nya filmen vi hade iallafall tur med vädret 2 :)


Kärlek alla




Kommentarer
Postat av: Linda

Älskar rabarberpaj och vill gärna ha receptet...

Postat av: lolla

tja

jag vill absolut ha recept rabarber är en klar favorit hos mig och med kanel lät det very smaskens

vad kom frun hem med idag då???

Jag hittade inget alls på den loppis jag besökte :-(

kram kram lolla

2009-06-09 @ 20:18:09
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback