- Budget VS Lyx utmanad :



- Hade ju en utmaning att ta hand om :)
så här kommer den :)

Vart utmanad att lista mina favoriter i hemmet dvs lyx och budget :)


Börjar med mina lyx :)

 En lyx som jag unnar  mig var varje månad är att förstärka mina egna naglar på salong ( gjort dom senaste 10 åren  )
Nåt jag som  jag inte kan leva utan , sn köper jag alltid salongs prudkter till naglarna :)
Sånt mår jag bra av :)

 En annan är mina parfymer jag älskar parfymer ( kan bero på att min farmor jobbar i London på Harrods med just parfymer )

Dior Burberry Gucci är mina favoriter jag ej kan leva utan :)
'Och lägger gärna ner några extra hundra lappar på dessa parfymer.




 En annan sak är smink Id bare minerals :)
Helst köper jag hela kit som håller länge :)
Bra hudvård :)




Hårprodukter likaså :)
Redken tigi sebastian trucco är favoriter :)




Mina decleor produkter :)
Daglig användning dyra produkter men väldigt dryga och otroligt bra för just min hy :)



Och när vi kommer till budget  så är näst intill alla mina loppis fyns och second hand och röda k mina favoriter :)
så mycket fint jag hittat där  helt  galet :)
Bra priser :)



Som tex den här boken från 1800 talet :)
har hittat massa fina shabby chic saker till fina priser :)



Den här tavlan är oxå en favvo :)







  Vill ni anta utmaningen vika som är era lyx och budget saker så bring it on :)


Ps sekretären är en favvo med har en annan  sekräter  den kosta dock över 2000 så budget vet jag ej om man kan kalla det :)
Sen har jag ett gammalt trä klädskåp som är loppis fynd riktigt nöjd med.

Just ja skinn fotöljen med pall som man kan  ta ner rygg städet på för en hunka är en favvo :)


Kääärlek

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Inte undra på att du är så grymt snygg ;-) Kanske borde även jag lägga lite pengar på utseendet ler Och vilka fynd du gör människa, helt galet ju! KRAM

Postat av: vintageretroprinsessa

Therese lurans blogg : Tsss :) Vill man vara fin får man lida pin eller plånkan iallafall :).

Om man kollar i kollumen shopping så ser man ju faktist vilka fynd jag gör på diverse second hand och röda k :)



Kram

2009-06-10 @ 09:02:21
URL: http://www.bambii.blogg
Postat av: Görel

Ja det är viktigt att ta handom sig och unna sig lite extra lyx. När Jörgen just hade tagit sitt liv, började jag skämma bort mig själv. Fick massage och ansiktsbehandlingar m.m. Det är verkligen något jag rekommenderar även för människor i kris. Man ska vara snäll mot sig själv:)

Kram

2009-06-10 @ 09:26:55
URL: http://gorelb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback