- Den levande slickepotten



-  Bambi i går som slickar i sig grädden efter att ha hjälpt till att vispa :).
Ett ex antal jordgubbar slank ner i den lilla munnen oxå.

 I dag har vi sol blåsigt kallt.
Vi som hade hoppas på finare väder så man kunde åkt i väg och haft picknick / grillat.
Får se vad dagen erbjuder nu :)

 Hann att stämpla på en lång havs biten pinne i går.

 I det enkla bor det vackra .
 Sen ska jag borra hål och  knyta spets band upptill :).

Sen hann jag och skriva små kort med  små korta ord som Änglatårarar blommor kärlek mm  och  satte spets runt , behöver dock mer smal spets att pyssla med :)
Himmlen runt hörnet here i come :)

 Frullen i dag vart  Macka medmjukost oc gurka ris dryck  ägg och chai latte avslutades den med :)

Bambi leker  fint  med sitt lilla kök  med ala nya köks saker jag köpte till henne i förgår :)
Uppskattad present :)


 I kväll kommer kenny hem från en pappa helg :)




 / Käääärlek




 Sen hälsar vi snobbens lilla  tjej välkommen till familjen :)





Uppdate : Blir långpromenad :)



 Seee yaa

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ha en bra söndag! Glöm inte att rösta! : )

Postat av: Elin

Hej!



Kul med pyssel, önskar att jag vore lika pillrig jag! :)

2009-06-07 @ 13:35:00
Postat av: Karin

Vad mysigt med massa pyssel! Hihi, jag brukar också göra som Bambi, slicka av visparna :D Hoppas att ni får en underbar dag trots blåst! Krams!

2009-06-07 @ 14:40:55
URL: http://metrobloggen.se/karinsliv
Postat av: lolla

hejsan

jag skulle åxå ha gjort som lilla bambi för jag år galet förtjust i grädde....

spännande att få se ditt pyssel sedan...

jag stämplar för fullt jag med.

blev ni mätta i magen??? ;-)

kramar lolla

2009-06-07 @ 16:10:08
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Josefine :) Tackar ;)



Elin : Ja pyssel e nog bland det bästa som finns att sysselsätta sig med :)



Karin ; Ja pyssel är mysigt och kul :)

ha en toppen dag nu har blåsten lugnat ner sig här :)



Lolla :) he he grädde gott till färska bär och tårtor :).

Visste det kul med stämplarna ?

Supermätta :))))

Massa kramar

2009-06-07 @ 18:21:24
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback