- Det här är lycka mina vänner :)



- Jag och alla tre kidsen åkte till havet i dag med :)
vad annars i detta otroligt fina vackra väder :)
helt djävla underbart väder :)
Vi hade pakat plättar äpplen bananer nektariner vatten jucie och jag år en kräftsallad med couscous :)
 Otroligt härligt väder åkte inte förens  vid sex tiden :)
Näst sist på stranden :)
Så djäkla härligt  att bada bada säkert sju ggr i dag :)
vaaaaaaaaaaaaaaaaarmt och härligt var det i havet i dag :)
På slutet efter vi badat fick Bambi gå med rumpan bar och leka i skuggan  :)
3 smoothies drack hon i dag och massa vatten :)
Välbehövligt i dessa dagar :)


Sen åkte vi förbi en av mina vänner och grilla och begav oss hemmåt då han skulle åka i väg :)

I morgon blir det nog ej havet  , pga av värmen .
eller kanske en liten stund får se :)
Känns på kroppen att man vart ute vid havet 2 dagar i sträck :)

 sen öppnar en ny loppis här där vi bor i morgon :)
spännande :)
självklart kommer jag att vara där vad annars :)


Bambi trivs verkligen på stranden vid havet :)

 Dock ogillades det när mamma simmade i väg och simmade inåt  mot alla vågar och simmade under vattnet , å var det en liten som skrek på stranden mamma mamma mamma mamma mamma :)



 Just nu sitter vi alla och mumsar på den här go biten :)
Dom större är uppe kollar film och äter chips och vatten melon och chokladpengar :)



Nya drömhem och trädgård norpades direkt från tidningshyllan :)
Sen såg jag olw nya summer rings :) så dom fick följa med hem dom ska jag mumsa till filmen senare då Bambi liten somnat :)




 / Kääääärlek

Kommentarer
Postat av: Josefine

Dagar med sol och hav är sommar - underbart1

Postat av: vintageretroprinsessa

Josefine :) Ja finns nog inget böttre man njuter verkligen till fullo :)

kram

2009-06-27 @ 01:00:40
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback