- Drömhem hem ljuva hem

 

- Holabandola titta underkjola :)

Gick hemåt vid 23.30  det märks verkligen att det är sommarlov :)

hade med oss en mint frödinge kaka som uppskattades av alla som var där ( utom Madicken den gilla hon inte )
satt surra  på som vanligt med alla som var där :)
satt tom ute och frös lite för nån sommarvärme kan man ju inte direkt kalla att det är :)
men lite kaffe i magen så blir man varm :).

Alla barnen ligger snusar sött efter  kvälls / natt fika med banan macka och mjölk :)
Madicken slocka först :)
Imorgon har hon avslutning på dagis under 2 timmar då ska hon vara fest klädd :)
dvs fn klänning och fin skor ska på :)
Så vi ska lämna henne 11.30 sen hämtar hennes pappa upp henne 13.30 spännande :)

Jag och kenny ska bege oss  till en kompis och spana in BMW trick biks :)
sen har jag ev en kärringsnurra på g :)
Tack Thomas :)


Köpte nya tidningar  nu ikväll som jag ska gotta mig i :)
Älskar inrednings läsning :)


 Nu ska jag slica upp vatten melon och mumsa i mig tillsammans med marabou kakan limited edition sommar ( jordgubbar )
 och läsa :)

och hinna svara på  lite mail :)


 / Puss och kram bli inte lam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback