- En underbar dag gången ...




- Kvällen är här och vi har hunnit attvara ute och gå en timme efter  dagen inne i stan :)
jag hade tur och fick klipptid 12.00 som handen i handsken så perfekt för mig :)
Jag klippte av ca 5 cm tunnade ur sen fönade han det rakt och  jag var riktigt nöjd :)
Tänkte kolal om man kan locka ut luggen snyggt för lite 70 tals inspiration :)
Tänkte att det skulle passa mig :)

 När vi kom hem  gjorde älsklingen iordning en frukt tallrik perfekt att avnjuta då man vart ute gått  och svettats.
Sen päron  vatten till mums :).

Var förbi loppisen i bjästa för att kolla in lite möbler dom har ute men gubben hade visst stängt så i morgon beger vi oss dit igen , ska kolla på ett sk arbets / pyssel bord bord en vit gammal sekätär blir det :)
dock behöver den nya snygga knoppar jag ska leta second hand :).
Tänkte ha den  brevid ett fönster ut mot ån  bra inspiration.


4 nya pelargoner fick flytta hem i dag :)
Nöjd vart jag :)


 / Peace and love


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vilken lyxig fruktallrik! Det riktigt vattnades i munnen av att se den ;D Ha en underbar kväll! Krams

Postat av: Petra

Vilken lyxtallrik så gott;) vill se nya frippan nu oxå kram

2009-06-02 @ 22:08:34
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Karin : Smaskens til sista tuggen kan vi säga att det var :)))))

Ha en underbar vecka säger jag då :)



Åetra :))))) Heyyy jag har bara toppat 5 cm och tunnat ur och klippt in luggen inget avancerat hihihiihi :).





Massa kramar ps du e ju aldrig på msn längre ?

elelr så missar jag dig :)



2009-06-03 @ 19:44:55
URL: http://www.bambii.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback