- Fredag 5 Juni dagen innan National dagen

Lantlig shabby chic stor textad bräda

-  God  dagens .

  Ingen sol i dag så långt ögat kan nå.

 Men vad gör det om hundra år ?
 I dag blir det en lite pyssel dag.
Ska försöka hinna in till stan och leta knoppar , köpa pelargoner .
Spets tyg .
Kolla på en röd matta , sen leta gamla nycklar :)
Har flitigt skrivit upp på en lista ( I blocket jag fick av dig Lolla )

 Det klias i pyssel fingrarna :)
Saker ska matchas och passas in :)

 Och jag ska köpa massa pyssel saker fylla dom små lådorna med :)
Nu e jag på g på riktigt kan man säga :)


 Nu ska jag  Madicken Bambi städa upp lite efter  vild lek i vardagsrummet :)


 / kääärlek

Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

åhhh lyckliga du som har tiden just nu att pyssla,ta vara på den ordentligt men det är du ju duktig på tycker jag...att njuta av dagen och ta tillvara på vardagen...

spännande att se vad du hittar på för pyssel nu.

kramar från lolla

Postat av: vintageretroprinsessa

Lolla : Halloj Halloj :)

Jag älskar att pyssla och tar den tiden som finns :)



Ha en toppen kväll :)



2009-06-05 @ 20:36:01
URL: http://www.bambii.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback