- Hans och Greta ( och den lilla feta )




- God morgon denna osoliga onsdag , var ett tag sen man  vakna till no sunshine :)
Bambi somna efter 0o.00 i natt efter tre försök att natta henne ( Har gått ovh blivit mamma gris igen )
senvakna hon 03.02 gallskrikandes som en stucken gris, den enda som lugna ner henen var bröstet , när ska hon sluta amma ?
Får göra mina försök med salt på bröstet igen :)



Anyway i dag ska honey in till stan och han har två ärenden åt mig får se om han lyckas med nån av dom :O).
Eller tre blir det ju en påse med kläder och leksaker ska lämnas till ena systern :)


Jag  ska vara inne pysla och dona lite :)


Just ja åter till bilden .

Fann en supersöt klänning i går från märket Hans och Greta ( ett sånt där gammalt härligt märke )




 Härligt blommig :)
Bambi kommer se ut som en härlig sommar äng i den här fina klänningen :)

Hittades på röda K.


Nu sover lillan och jag ska  passa på hinna svara lite mail :)
och dricka chai latte :)


 / Peace and love



Ps vad passar bättre  på en innedag om inte att baka siraps rutor :)
så så får det bli har barnen nybakat bröd till kvälls fikat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback