- I just like when the sun is shinning all over us



-  shiit  i dag var det fan sommar väder :)
Inget att klaga på alls vill säga :0).
Strålande sol all day long :).


 Kom nyss hem från att ha vart fikat hos kompisar :)
så kul då Madickens bästa kompis kom dit med sin mamma pappa och lillasyster :)
Kunde dom härja av sig lite :)
Hoppa studsmatta och plockade fina blommor att förgylla fika bordet  med :)

Mysigt sitta ute och fika :)

Underbart med sommarlov :)
Inga tider att passa och bara göra det som behagar ;)

Madicken sitter mumsar på vatten melon och körsbär vi handla tidigare och Bambi sitter med en stadig hand och håkker i en skål med vattenmelon och mumsar :)

 Har hunnit att vattna våra grönsaker ute bönorna och salladen :)
sen sår kenny bönor på sitt rum oxå :) .

Kenny kommer inte hem förens på tisdag från sin pappa  men tur att det finsn mobil telefoner så  jag får höra hans ljuva bus stämma :).
Hans pappa har gjort en cykel till han en äkta lowrider fatta hur balla den kommer att bli då :).

Numera finns det en fin stor bukett med sommar bommor på köksbordet som Amanda och Madicken plockade hemma hos Thomas :)
Härligt.


 Har jag tur har jag av ett gammalt skåp på g  fanns ett stort avlutat och ett stort gammalt från 1800 talet turkost :)
Mums ... nästan så jag dreglar lite här :)
ska bli så kul :)


 Den 27 startar en ny loppis här där vi bor som jag ska besöka med en vän :)
Kommer bli kanoners :)



 / Ett stort hjärta här skickar i väg massa kärlek till er där ute

Peace and love


Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

Jadu man är nästan helt chockad att det varit sol och värme idag..

vi har skurat altanen...och planterat lite.

Tagit en premiär tur på motorcykeln idag.

Ni verkar åxå haft en mysig dag

kramar lolla

Postat av: Erika

vilka coolingar

2009-06-22 @ 08:27:24
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback