- Indian summer



- Jag utanför second hand i väntan på att det ska öppnas :) 13.00 torsdagar är tiden :)



Ett nytt fint gammalt kort fann jag bla och så spetsar till pyssel sånt kan man ju inte klara sig utan :)

 Bonus present till kenny Berts dagbok :) sen 2 fina kort. ( till mig )

  Fina gardiner fann jag på röda k :)

  Madicken fick Ballerinaskor och trädgårdvantar med alfons på som avslutnings present :) Spm bonys fick hon en turkos kjol hm och ett par jeans utsvängda med coola detaljer att ha sen :)



Indiska hann vi med oxå :)
En kak burk och en sockerskål vart det :)
ska knyta  spets band på sen ska dom få stå framme på köksbordet :)

  Nya knoppar till vita pyssel sekretären  och fina handdukar till köket / Indiska.



  Bambi fick 2 snygga tunikor och en scarves från hm :) så vackra.

   

Kakformar :) Dom findre används till pyssel :)
Glasburk med kork lock att förvara minnen i . Pippi långstrump frukost mugg Madicken,
Hjärtglass till kenny Madicken :)

  

 Ett paraply i plåt och nät, satte det i en blomkruka med gamla notpapper och gjute snöre runt :)
En fjäril som bor i en pelargone. Cult design bricka  sifforo. och Elefanter :)

  

Laleh fick ett nytt halsband var och fingrade på ett svart med nitar till Balla men  nja nästa gång köper jag nog det snyggt då jag klippt ner han :) Just nu har han ett brett turkost strass halsband och laleh ett rosa strass :)

Bambi fick Laban tröja och exit leggings med knappar ner till.




Vackra ängel kort.




käääääääärlek

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vilka fian fynd! Och precis som du är det liljekonvaljen som jag suktar efter ;-) Hi,hi! Kram

Postat av: lolla

käääääärlek tillbaka.....

gud vilka fynd du gör....blir alldeles nipprig när jag kikar in hos dig....

ha en toppen mysfredag...och försök locka fram solen i hela sverige tills i morgon....

kram lolla

2009-06-12 @ 19:20:48
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback