- Jag valde att lämna dig kvar ...




- 2  röda pelargoner vart det i dag :)
Valde att lämna kvar den stooooora mårbacka rosa pelargoner så den blir det defenitift nästa gång vi  åker dit :)



En ny burk vart det iallafall till pyssel bordet :) Sen en fin antik silver skål :).

Loppisen stängde  10 min innan vi kom i dag grrrr kanske han har öppet i morgon ?
Jag ska bara ha min pyssel sekretär hihiihihihi :)

 Trå korg att förvara pyssel saker i till sekretären :)

 Massa mässing krukor och en liten i zink som penslar ska få bi i med spets band på pysselbänken .

 Spets lakan  att pyssla med.



Glas knoppar till sekretären.

 

5 koppar med tillhörande fat :)
2 ros muggar som jag ska  ha alla pennor i i sekretären :)

  

Till Bambi fann jag 2 Bamse mjukisar att chilla i 2 kort ärmade bodys och en sommar klänning :)
Sen fick hon massa saker till sitt låtsas kök potatis morötter  gurka och massa mjölk soppor och biff burkar :)
Kul att laga mat jue :)



 Nu blir det dusch  sen godnatt saga för Madicken och lite rygg massage har ho önskat sig :)

Sen ska jag lägga mig ner med en fet frukt talrik med vatten melon honungsmelon svenska jordgubbar och lite honung :)
Och ris dryck :)


 / kärlek

Kommentarer
Postat av: Hallandsgården

Vilken underbar sommarklänning!

Postat av: mamma

dom glas konpparna blir ju perfekt till sekretären lycka till nu med allt pyssel

2009-06-07 @ 09:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback