- Love at first site but it`s not mine ...










- Är det inte typsikt...  vart kär när jag såg detta dockhus på tradera och tänkte im in love and i fucking whant  it.
Tyvärr bodde säljaren i katrineholm och ville ej skicka detta stora dockhus .
Fatta hur perfekt det hade varit i Madickens rum.... åhhh drömmer mig bort.


Anyway gick det för ynkliga 125 pix.... dubbel dubbel dubbel suck.
Grattis till dig som vart den lyckiga vinnaren.


Nu måste jag bege mig ut på jakt efter liknande vil INTE ha ett gammalt vanligt hederligt nope ovanligt ska det vara .
Annars får jag ta tag i saken själv och snickra ett eget eller iallafall ta en gammal avlutad byrå och tapetsera om och fixxa :)




So perfect.



 / shoo

Kommentarer
Postat av: Hanna

vilket underbart hus! synd att det inte var "fraktbart" =( och billigt oxå, jisses... måste ju nästan vara antikvärde! ^^



neo sover jätte bra om nätterna, vi är verkligen bortskämda.

och vi vänjde (stavning?) av honom från att äta om nätterna när han va ca 5-6 månader. palla springa upp och ner i sängen, haha! vilken latmask jag är! :P



kram kram

Postat av: vintageretroprinsessa

Hanna : sved lite i hjärtat att vi ej kunde köpa det men men min tur nästa gång :)



Ja vi har förskt en massa ggr men icke sa nicke... hon vill bara snutta känna närhet :)

2009-06-11 @ 22:41:17
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback