- Middag på stranden :)




 -sol inte sol sol inte sol inte sol sol inte sol , man skulle  kunna säga att solen spelar oss ett spratt och leker kurragömma med oss :).

 Nyss vart ute plockat in en stor åse med klöver och maskros blad till kanin / marsvin.
Städat garaget :)
Hunnit fika hos en kompis med  hennes barn .

Nu blir det fixxa uppe en sväng sen ska jag åka med en annan kompis och kidsen och handla pizza sätta oss vid havt och mumsa i oss :).

ska komma i håg att vattna alla blommor med växtnäringen som jag köpte i går :)
 Vill ju att alla blommor ska växa och må bra :)

Kenny har ett paket liggandes på sängen då han kommer hem i morgon :)
Fylld med massa pokemonfigurer :)
vet en som kommer hoppa av lycka :)



 / Peace and love

Kommentarer
Postat av: lolla

halloj

solen har varit lite lurig hos mig åxå...

men vi var vid havet med fritids idag och hade det jättehärligt,barnen badade men kallt som tusan..

Nu testar jag min nya dator och bara njuter den är toppen....

kram kram lolla

Postat av: Erika

låter som en mysig dag =)

2009-06-23 @ 21:27:25
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Lolla :) I dag sken den utav bara helvete :)

och det tackar vi för i morgon blir nog likadant jippie :)

Ny dator var vart det för en då ?

Kram



ERika :) Mycket :)

2009-06-24 @ 23:09:35
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback