- Mitt pyssel bord har anlänt sekretären is here




- I bland har man tur eller oftast då man heter Jessica :)
Honey åkte hämta detta fina med mig och stolen fick plats i framsätet :)



 Taddaaaa..

 Dock behöver jag 5 såna här knoppar som nån idiotas kläppare tagit bort  men en fanns kvar, så då vet jag vad jag ska leta efter :) Fina gamla mässing knoppar :)



 Inne i skåpet satte jag ditt ett hjärta som står välkommen till världen ( Min lilla pyssel hörna )



 En gammal planka som jag hitta ute  vid havet med hål i knöt jag fast rosetter med band från himmlen runt hörnet :)
På ena sidan hänger en griffel tag med texten Pyssel :)
Ros klämmer har jag satt fast fina inspirations bilder  :)



Ovanför sekrätären . Fina ting som jag håer varmt om hjärtat ( Ramen står dock tom ännu men ska  få ett vackert kollage i sig ) Pelargoner  I den gamla glasburken finner ni gamla trådrullar och ett gammalt franskt dokument.  Carpe diem hjärtan och så Lollas fina jordgubbar i en glas skål  med silver fot.



 Oxå tar vi andra sidan :)
Min fina tilda dockan med en väska i handen och ovanför ramen ser ni en gammal tacla väldigt shabby chic :)






 

 



 Sen avslutar vi med en liten bild på Bambi som testar pyssel sekretären :)
Stolsdynan  kasta hon ner innan hon satte sig :)


Sen ska en zink hink vara på sidan med tyger :)
Zink hinken ska vi hämta senare idag :)




 / Käääärlek pyssel Jessica

Kommentarer
Postat av: lolla

Men käre vän...nu blir jag riktigt avis oj så fint du gjort iordning den fina byrån....där kommer du att trivas i allra högsta grad.och mina söta jordgubbar såg jag åxåx....

du är duktig på att pynta och dona du

kramar till min vän...

lolla

Postat av: Erika

vad fint bord/skåp



ha en bra lördag :)

2009-06-06 @ 19:34:57
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: Viktoria- ♥ s t j e r n f a l l ♥

Ojoj, så fint det blev :) Vad fick du ge för den fina sekretären om man får lov att fråga det?

2009-06-07 @ 00:34:33
URL: http://stjernfalls.blogg.se/
Postat av: mamma

Men Sickan vad duktig du är......så fint det blev var svårt att få en bild när du berättade men nu ser jag med egna ögon hur fint allt passade ihop. MVG till dig

2009-06-07 @ 09:49:50
Postat av: Therese - Lurans blogg

Men så mysigt, där kommer inspirtionen flöda så det står härliga till är jag övertygad om!!! KRAM

2009-06-07 @ 11:20:23
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Lolla : Kl att du gillar det jag knåpat i hop med min lilla pyssel hörnan inte riktigt klar än men det hinner vi med inom snar framtid ska bla ha en string hylla ovanför med fina glas burkar :)

skönt att ha ett eget ställt att fixxa på :)

Massa kramar

Jordgubbarna fick en hederplats där :)





Ericka supertack :)



Vicktoria : Tackar jag betalade 450 kr med stolen så jag e nöjd :)



Mamma :) Tackar mamam vart nöjd jag med :)))

det tar sig :) ska leta en string hylla och lite annat :) sen blir det bara att pyssla på :)





Therese : Tackar tycker om det själv dv jag vart riktigt nöjd :)



Massa kramar och ha en toppen söndag kväll

2009-06-07 @ 18:34:23
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback